dinsdag 5 september 2017

Believe in Magic


Vandaag weer tijd voor een ITP en dit keer zijn de prachtige Clear Stamps aan de beurt.
Ik heb gebruikt gemaakt van de 6410/0116 "Believe in the Magic of Christmas".


Mijn basis is gesneden uit wit linnen structuur cardstock. Afmeting 15 bij 30 en dan op 15 rillen, zodat je een dubbele kaart krijgt. De basis heb ik beplakt met het mooie design papier Happy Holidays Paperblock. Daarop heb ik het design papier Snowflake kisses gebruikt, waar ik eerst het stencil Merry Christmas heb uitgestanst. Deze heb ik bewerkt met embossing poeder.

Op het designpapier heb ik ook de stempel Believe in the Magic of Christmas afgedrukt met paarse memento inkt.  Deze heb ik daarna uitgeknipt en de randen bewerkt met embossing poeder. Het is best een grote stempel, maar hij past perfect op een kaart van 15 cm bij 15 cm


De kaart is opgefleurd met twigs en het gingerbread mannetje. Deze heb ik gestanst uit paars cardstock en bewerkt met Liquid Applique. Zo lijkt het net of er een streepje glazuur op zit. Erg leuk!


Het stencil Holly Berries heb ik uit wit cardstock gestanst en bewerkt met inkt en stiften. Daarna heb ik de onderdelen in 3D opgebouwd en ook de randen met embossing poeder bewerkt.

Ook al schijnt het zonnetje deze week nog genoeg, het is toch leuk om al met de leuke kerst stencils en stempels van Joy Crafts te werken.

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0680 Christmas Twigs
6002/0938 Merry Christmas
6002/0944 Holly Berries
6003/0076 Gingerbread mannetje
6011/0390 Happy Holidays Paperblock
6011/0526 Snowflake Kisses
6020/0022 Decorative Pearls
6410/0116 Christmas Frames
6500/0201 Tube 3D Kit
8099/0261 Papierset Linnen structuur wit


4 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstcreatie Petra, het zijn mooie stansen een een leuke tekst....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Delightful card! Love that sweet gingerbread man! Beautiful sentiment and embellishments!

    BeantwoordenVerwijderen