dinsdag 15 augustus 2017

Bloghop Strandhuisjes 15 augustus


Het is weer de 15 de van de maand dus tijd voor een bloghop. Dit keer gingen we aan de slag met MDF. Joy Craft heeft veel verschillende leuke MDF producten en ik heb gekozen voor de strand huisjes (6200/0165). Dit setje bestaat uit een plankje waar 3 strandhuisjes en een anker op staan.

De huisjes en het anker heb ik eerst wit geschilderd en goed laten drogen. Daarna heb ik het hout beplakt met het mooie design papier Seashore. Ik heb verschillende printjes gebruikt.
Ik vind de pakketten van Joy Craft met design papier heel erg handig omdat beide zijden bedrukt zijn. Hierdoor heb je lekker veel keuze en de verschillende printjes zijn goed op elkaar afgestemd.


Ik heb de plaatjes gebruikt van Joy Crafts en dan gekozen voor spelende kinderen aan het strand. Natuurlijk zou je ook leuke vakantie foto's op de huisjes kunnen plakken en materialen gebruiken die je aan het strand vond (bijvoorbeeld schelpen of een beetje zand). Zo wordt je project ook echt een herinnering. Helaas had ik zelf niks meer in huis. Alleen een heleboel schelpen. Het schelpenzand voor de bodemplaat heb ik gekocht bij de dierenwinkel.


Met de stencils van Seashore en Bubbles heb ik de boel heerlijk gepimpt. Natuurlijk hoort er ook een tekst bij en die komt ook van de Seashore collectie (6410/0360). Zoals altijd heb ik ook de stencils weer beïnkt.


Heb je een leuke vakantie aan het strand gehad dan is dit MDF pakket met strandhuisjes een aanrader. Samen met jouw vakantiefoto's creëer je een originele herinnering.

Leuk dat je even langs kwam hoppen. Laat je ook nog even een leuke reactie achter? Ik zie je tijdens de volgende blog hop!

Nicolette
Heleen
Astrid
Geertje
Anke

Materialen die ik heb gebruikt:

6002/0230 Orientals
6002/0418 Seashore
6002/0519 Bubble Border
6002/0520 Bubbles
6002/0645 Mini Flowers
6002/0662 Seashore
6002/0761 Eindloze rand bootjes
6011/0517 Seashore
6013/0344 Summer Greetings
6200/0165 MDF Strandhuisjes
6300/0504 Decoratie
6410/0360 Clear stamps Seashore







15 opmerkingen:

  1. Geweldig deze strand huisjes.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zomers! Prachtige strandhuisjes zijn het geworden! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zomers tafereeltje!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig bewerkt deze strandhuisjes, heerlijk zomers....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf zeg. Helemaal in mijn stijl 🤗🤗🤗 Werk eigenlijk nooit met mdf. Ga het zeker uitproberen. Groetjes Monica 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf zeg.
    Je hebt er heel wat moois van gemaakt.
    Mooie spulletjes ook gebruikt.

    Groetjes van Louwina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. J'adore, c'est tout simplement magnifique, bravo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige zomerse creatie!
    Super leuk gemaakt.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is really beautiful project. Love the embellishments. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Awww, that is so sweet and gorgeous. Love this. Wishing for summer still here. HUgz

    BeantwoordenVerwijderen