woensdag 12 april 2017

Schip ahoi: Waar varen we heen?

Waar varen wij heen? 

Van Joy Craft kreeg ik voor deze week een leuke rand met bootjes. Ideeën genoeg natuurlijk, maar dan nog uitwerken.

Ik heb gekozen voor een kaart met een beetje een apart model, omdat ik zo een soort 3D effect kon creëren zodat het lijkt of de bootjes varen over de golven. Deze golven zitten ook in het setje met stencils.


Het design papier is helemaal aangepast op het zee thema. Ik vind het erg mooi met de bubbels en golven. Ik heb genoeg papier, dus er zit altijd wel wat tussen wat bij de kaart past.

De plaatjes van de dolfijnen en de vuurtoren heb ik even bijgeknipt, zodat ze mooi achter de stencils van Mery's pasten. Prachtige plaatjes zitten weer in het set van "Seaside Greetings". Zoals altijd was het weer moeilijk kiezen, maar ik vind dolfijnen wel heel bijzondere dieren dus die zijn het geworden.



De tekst heb ik gestempeld met versamark en vervolgens met zilveren embossing poeder bewerkt. Ook in de bloemen komt dan het zilver terug, door middel van een zelf klevend pareltje dat ik altijd even met een klein drupje lijm extra vast zet. Zelf vind ik dat de bloemen wel wat weg hebben van een zeester.


Joy Crafts heeft heel veel leuke stencils, stempels, Papier sets en nog veel meer in het zee thema. Kijk zeker op hun website als je een soortgelijke kaart wilt maken!




Materialen die ik gebruikt heb:

6002/0418 Seashore
6002/0596 Flowers Pointed
6002/0659 Mery's Rectangle Gracefully
6002/0761 Eindloze rand Bootjes
6011/0514 Papierset Under the Sea
6013/0342 Seaside Greetings
6020/0022 Zelfklevende parels zilver
6410/0360 Clear Stamps Seashore
6500/0022 Foam tape 1,5 mm
8099/0261 Papierset Linnen structuur Wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten