maandag 16 januari 2017

Happy Birthday

Het nieuwe jaar is weer begonnen en daarom natuurlijk voor al mijn lezers een gelukkig en gezond 2017! Ik heb voor dit jaar geen goede voornemens, maar ik heb al wel mijn bureau weer opgeruimd, zodat ik weer heerlijk aan de slag kan. Hopelijk heb ik dit jaar weer genoeg leuke ideeën voor allerlei verschillende projecten.

Omdat de verjaardagen weer voor de deur staan en ik graag de cadeautjes zelf maak met iets lekkers erin, heb ik dit keer een doosje gemaakt waar een doos Toffifee in past. Als basis heb ik het kraftpapier gebruikt en toen ben ik aan de slag gegaan met het mooie design papier "Roses" van Joy Crafts. In het pakket zit heel mooi design papier met allerlei verschillende rozen motieven. Moeilijk kiezen dus. Beslissen met welke stencils ga ik werken, is trouwens ook niet makkelijk! Om in het thema te blijven heb ik natuurlijk rozen gebruikt en daar heeft Joy craft ook hele mooie van! Ik heb ze gestanst met de Mini trouvaille. Past mooi op je bureau, lekker klein en makkelijk in gebruik. De rozen heb ik bewerkt met 3 kleuren distress inkt.

Al het papier voor het doosje heb ik natuurlijk ook gemat en bewerkt met distress inkt, zoals ik altijd doe. Ook heb ik gebruik gemaakt van de Endless border swirl en zo onstond mijn midden kader. Je zou dus met dit stencil allemaal verschillende kaders kunnen maken voor je kaarten. Erg leuk in gebruik! Ik hoop dat de jarige die deze doos zal ontvagen, er ook blij mee is.


Materialen die ik gebruikt heb:     6002/0650  Endless border swirl
                                                       6002/0651 Endless corner swirls
                                                       6002/0652  Swirl Rose
                                                       6004/0001 Clear stamp/stencil
                                                       6011/0513 Design papier Roses
                                                       6300/0501 Jute Ribbon set
                                                       6410/0029 Clear stamps bingo
                                                       6410/0082 Tekst School NL
                                                       8013/0022 Wit Cardstock
                                                       8089/0203 Kraft papier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten