vrijdag 9 december 2016

Envelop Kaart


Leuke Workshop


Vorige week reed ik mee naar Noor en Zo in Waspik voor een leuke workshop met Miranda Bouhof. 
Ik heb al vaker een workshop bij Miranda gevolgd en ik kan het je echt aanraden.
Dit keer maakten wij een envelop kaart en omdat ik het resultaat zo leuk vond, besloot ik om de kaart nog een keer te maken. 
Nu met het mooie papier van Joy Crafts " La Vie est Belle Christmas Carol". 
Helaas is het papier niet 30,5 bij 30,5 (de afmetingen van de kaart), dus heb ik de kaart passend moeten maken voor dit papier. Het papier is erg leuk om mee te knutselen, met name omdat er zoveel leuke tekstjes en plaatjes inzitten.
Heb jij het papier van Joy Crafts ook in huis? 
Wat heb jij er mee gemaakt voor deze kerst?







De materialen die ik gebruikt heb zijn: 6002/0547 Snow flakes
                                                               6002/0597 Flowers Heart
                                                               6011/0382 La Vie est Belle Christmas Carol
                                                               6300/0031 Organza kerst 12 mm box a 5
                                                               6300/0324 Ribbons natural sense collection 2 set 1
                                                               8089/0203 Kraft Papier




3 opmerkingen: